A fi sau a nu fi la moda

Sincer, niciodata nu m-a preocupat moda, pentru ca am pus accentual in primul rand pe confort. De asemenea, daca mie imi place o anumita piesa vestimentara, ma simt si arat bine purtand-o, de ce ar trebui sa ma intereseze ca nu se poarta? Insa, de multe ori, bombardati de reclame, reviste si atatea fotografii cu vedete, tind sa admir fetele care se imbraca la moda. Cred ca, daca as face o tinta in viata din garderoba, as putea deveni o fashionista. Nu este greu, ar trebui doar sa am grija la ceea ce port si la modul cum ma machiez.

In primul rand, probabil ar trebui sa imi pun imaginatia la lucru, sa combin hainele intr-un mod original. Daca nu as avea nicio idee, pentru inceput m-as putea inspira din tinutele fashionistelor de la Hollywood, as putea chiar sa le studies si sa invat culorile care se potrivesc cel mai bine. Sunt sigura ca as reusi sa creez niste tinute uimitoare, cu care mi-as impresiona prietenii.
In al doilea rand, ar trebui sa am grija la machiaj. Degeaba m-am imbracat la moda, daca ma strica fata si am folosit un machiaj strident. Putin fond de ten, fard de ploape intr-o nuanta calda, rimel, blush si luciu de buze, proabil ar fi destul pentru gustul meu, pentru ca nu vreau sa arat ca si cum mi-am pus o masca pe fata. As vrea sa fiu cat mai naturala!

Totusi, problema este ca nu vreau sa fiu la moda, sa intru intr-o anumita categorie si tipare… sa imi spuna cineva ce si cum sa port… vreau ca imbracamintea sa ma reprezinte, sa fiu eu insami, pentru ca asta este aspectul cel mai important.